Manor Lords
Sztab VVeteranów
Tytuł: Manor Lords
Producent: Slavic Magic
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Tytuł: Manor Lords
Producent: Slavic Magic
Dystrybutor:
Gatunek: Ekonomiczna
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Manor Lords - zapowiedź polskiej strategii zachwyciła graczy
Za projektem w całości stoi polski twórca, kryjący się pod pseudonimem Slavic Magic. Udostępnił on w sieci zwiastun swojej gry, który został bardzo ciepło przyjęty przez wielu graczy (wątek na Reddicie polubiło już ponad 6 tys. użytkowników, a spora część z nich przyznała, że od teraz wyczekuje premiery produkcji). Trailer w serwisie YouTube obejrzało już ponad 100 tys. osób, więc można śmiało powiedzieć, że autor gry ma powody do zadowolenia. Tytuł ten ukaże się jesienią tego roku na komputerach osobistych i można go już teraz dodać do listy życzeń na platformie Steam.
Twórca produkcji pracuje nad nią samodzielnie od trzech lat i wszystko wskazuje na to, że ma spore ambicje dotyczącego tego tytułu. Gra powstaje na silniku Unreal Engine, a polski deweloper zadbał m.in. o realistyczne zachowanie jednostek podczas bitwy (z pomocą tzw. motion capture), wysoką jakość grafiki (przy tym korzystał z fotogrametrii), a także fizykę i destrukcję otoc
zenia (tutaj z pomocą przychodzą możliwości silnika Unreal Engine).
W Manor Lords gracze będą mogli oddawać się dwóm głównym czynnościom – budowaniu miast i osad oraz toczeniu ogromnych bitew w czasie rzeczywistym. W pierwszym przypadku nacisk został położony na swobodę rozbudowy (nie ma typowych dla tego gatunku „kratek”), gdzie dla kierunku rozwoju miast największe znaczenie ma rzeźba terenu i szlaki handlowe. Natomiast bitwy mają być bardzo realistyczne, a na ich przebieg wpływ będą miał takie rzeczy jak pogoda, morale czy zmęczenie wojska. Odpowiednio dobrana strategia pozwoli nawet na pokonanie liczniejszej armii. W pełnej wersji gry dostępne będą dodatkowo m.in. jednostki kawalerii, maszyny oblężnicze i proch strzelniczy.
Źródło:
"Froozyy" - GRY-OnLine
Autor: Klemens
Twórca produkcji pracuje nad nią samodzielnie od trzech lat i wszystko wskazuje na to, że ma spore ambicje dotyczącego tego tytułu. Gra powstaje na silniku Unreal Engine, a polski deweloper zadbał m.in. o realistyczne zachowanie jednostek podczas bitwy (z pomocą tzw. motion capture), wysoką jakość grafiki (przy tym korzystał z fotogrametrii), a także fizykę i destrukcję otoc
W Manor Lords gracze będą mogli oddawać się dwóm głównym czynnościom – budowaniu miast i osad oraz toczeniu ogromnych bitew w czasie rzeczywistym. W pierwszym przypadku nacisk został położony na swobodę rozbudowy (nie ma typowych dla tego gatunku „kratek”), gdzie dla kierunku rozwoju miast największe znaczenie ma rzeźba terenu i szlaki handlowe. Natomiast bitwy mają być bardzo realistyczne, a na ich przebieg wpływ będą miał takie rzeczy jak pogoda, morale czy zmęczenie wojska. Odpowiednio dobrana strategia pozwoli nawet na pokonanie liczniejszej armii. W pełnej wersji gry dostępne będą dodatkowo m.in. jednostki kawalerii, maszyny oblężnicze i proch strzelniczy.
Źródło:
"Froozyy" - GRY-OnLine
Autor: Klemens